Usein kysytyt kysymykset

TILAUKSET JA TILAUSMUUTOKSET

Mitä Kotitalon taloyhtiö-tilaukseen kuuluu ja mitä se maksaa?

Taloyhtiö-tilaukseen kuuluu paperilehti hallituksen puheenjohtajalle ja neljälle jäsenelle kahdeksan kertaa vuodessa. Lisäksi tilaukseen kuuluu kirjautumisoikeus Kotitalolehti.fi-verkkopalveluun kaikille osakkaille ja asukkaille. Palvelu aktivoidaan luomalla henkilökohtaiset tunnukset taloyhtiökoodilla.

Tilauksen hinta on 150€ /vuosi.

Kaikki tilausmallimme löydät täältä.

Miten tilaan lehden taloyhtiön hallitukselle?

Tilauksen voi tehdä tilauslomakkeella tai lähettämällä tilauksen tiedot (taloyhtiön tiedot, lehden saajat, laskutustiedot) sähköpostitse tilaukset@kotitalolehti.fi. Tilaus alkaa seuraavasta ilmestyvästä numerosta.

Voit olla myös yhteydessä isännöitsijään ja pyytää isännöitsijää tekemään tilauksen yhtiön puolesta.

Voiko lehden tilata vain puheenjohtajalle?

Vanha puheenjohtaja-tilausmalli on poistunut ja jatkossa kaikki tilaukset ovat taloyhtiötilauksia.
Taloyhtiö voi ilmoittaa saajaksi vain puheenjohtajan, vaikka tilausmalliin kuuluu yhteensä viisi paperilehteä.

En kuulu taloyhtiön hallitukseen tai yhtiömme ei halua tilata lehteä, voinko tilata sen vain itselleni?

Kyllä, voit tilata lehden vain itsellesi täältä tai ilmoittamalla tilaustiedot tilaukset@kotitalolehti.fi

Voit tilata itsellesi myös pelkän digi-lukuoikeuden täältä.

Mitä digi-tilaukseen sisältyy ja mitä se maksaa?

Digi-tilaus on kuluttajille tarkoitettu tilaus, joka oikeuttaa henkilökohtaiseen kirjautumiseen verkkopalveluumme. Tilauksen hinta on 27,90€/vuosi.

Miten peruutan tilauksen?

Voit peruuttaa oman lehtesi toimituksen päätä tilaus -lomakkeella tai ilmoittamalla peruutuksen sähköpostitse osoitteeseen tilaukset@kotitalolehti.fi

Irtisanoaksesi koko taloyhtiötilauksen, digitilauksen tai Printti+digi -tilauksen, voit tehdä kirjallisen peruutusilmoituksen tilaajapalvelulle sähköpostitse tilaukset@kotitalolehti.fi.

Tilausehtojen mukaisesti tilaus kirjataan päättymään aina kuluvan laskutusjakson loppuun. Kuluvan tilauskauden tiedot löytyvät tilausmaksua koskevalta laskulta tai tiedon voi tarkastaa tilaajapalvelusta.

Mistä voin tarkastaa, kenelle taloyhtiössä lehti toimitetaan?

Ajankohtaiset saajatiedot saat olemalla yhteydessä tilaajapalveluumme.

Mikäli haluat lisätä muut hallituksen jäsenet lehden saajiksi puheenjohtajan lisäksi, voit tehdä sen tällä lomakkeella. Taloyhtiö-tilauksen tilausmaksuun kuuluu yhteensä viisi lehteä. Tiedot voi ilmoittaa myös sähköpostilla.

Miten ilmoitan osoitteen- ja saajamuutokset?

Voit laittaa tiedot sähköpostilla osoitteeseen tilaukset@kotitalolehti.fi tai tehdä muutoksen osoitteenmuutos -lomakkeella.

Voinko isännöitsijänä ilmoittaa usean taloyhtiön saaja- tai osoitteenmuutokset kerralla?

Kyllä. Voit toimittaa meille hallitusten tai taloyhtiöiden tiedot kootusti sähköpostilla.
Verkkosivujen kautta voit ilmoittaa muutokset yksitellen.

KOTITALOLEHTI.FI

Onko lehdestä tarjolla sähköistä versiota?

Kotitalolehti.fi -verkkopalvelussa pääset lukemaan lehden sisältöjä, mutta varsinaista sähköistä näköislehteä ei ole tarjolla.

Voiko taloyhtiö tilata vain lehden sähköisen version?

Tällä hetkellä taloyhtiöille on saatavilla vain taloyhtiö-tilaus.

Miten taloyhtiön verkkolukuoikeus aktivoidaan?

Mene osoitteeseen https://www.kotitalolehti.fi/luotunnukset/ ja syötä taloyhtiökoodi sille osoitettuun paikkaan, paina seuraava ja noudata ohjeita. Luo salasana-kohdassa lähetettävä linkki voi mennä sähköpostisi roskapostikansioon.

Kirjautuminen tapahtuu jatkossa sähköpostiosoitteella ja salasanalla. Taloyhtiökoodia ei tarvita tunnusten aktivoimisen jälkeen.

Mistä löydän taloyhtiökoodin?

Taloyhtiökoodi löytyy taloyhtiön hallituksen jäsenelle jaetun lehden takakannesta tai tilausmaksua koskevalta laskulta. Taloyhtiökoodia voi tiedustella myös tilaajapalvelusta.

Olen unohtanut salasanani, mitä teen?

Voit tilata uuden salasanan kirjautumissivulta kohdasta Luo uusi salasana. Seuraa linkin ohjeita.
Uuden salasanan tilaamiseen et tarvitse taloyhtiökoodia. Taloyhtiökoodin tarvitsee vain tunnusten luonnin yhteydessä.

Olen isännöitsijä, pääsenkö kirjautumaan verkkopalveluun?

Isännöintiliiton jäsenyritysten henkilökunnalla on käyttöoikeus palveluun. Jos olet kirjautumassa ensimmäistä kertaa tai unohtanut salasanasi, voit tilata salasanan kirjautumissivulta kohdasta Luo uusi salasana. Käyttäjätunnuksena toimii jäsenrekisterissä oleva sähköpostiosoite.

LASKUT

Laskuihin liittyvissä kysymyksissä voit olla yhteydessä tilaajapalveluumme.
Laskulta löydät kuluvan tilausjakson tiedot sekä taloyhtiökoodin.

Laskuillamme on laskutuslisä.
Sähköinen lasku 2.50€ (sis. alv)
Paperilasku: 5.00€ (sis. alv)
Kuluttajille sähköinen laskutusvaihtoehto on maksuton.
Maksuehto: 30pv
Huomautusaika: 14pv

Miten ilmoitan laskutusosoitteen muutoksesta?

Muuttuneet laskutustiedot voit ilmoittaa tilaajapalveluumme.

MUUT

Miten tilaan tai peruutan Kotitalon uutiskirjeen tilauksen?

Voit tilata uutiskirjeen sähköpostiisi täältä.

Uutiskirjeen voi peruuttaa klikkaamalla uutiskirjeen alalaidassa olevaa linkkiä En halua Kotitalon uutiskirjettä.

Sain postissa vahingoittuneen lehden, voinko saada uuden lehden?

Voit pyytää uuden lehden tilaajapalvelustamme. Reklamoithan virheellisen toimituksen suoraan postille.